powrót do strony głównej / back to main page

Easter


  • 12



Dziś kolejna, końcowa część DIY ( pierwsza TU )
I choć wszystkie targi i kiermasze przedświąteczne odwołane przez pogodę i więcej dekoracji nie udało mi się kupić, to przynajmniej nasza trawka wyrosła :)
Na dworze burza śnieżna a u nas trochę się zazieleniło.
Główna atrakcja to oczywiście baranek z lukru jedzony turami a jutro pewnie sanki :)

Stylizacje dzieci w całości TU i TU
A kolejny wpis to stylówka mamy :)


























Ceramiczne talerze, kurki i ptaki - PrzydrygaDuet



12 komentarzy:

  1. Cudne sztućce!
    bo dzieciaki to wiadomo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Bardzo ładne ozdoby. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie Wesołych Świąt

    kornelcia

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy detal zachwyca... każdy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe dekoracje!!! Gdzie je można kupić? I ostatnie pytanie w jakim czasie ta "trawka" wyrośnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Trawka, to owies i rosnie pare dni :) gora 6 dni :) ale zimy jeszcze ze 2 tyg, wiec polecam sic jak njwiecej :D dekorcje i wiecej na PrzydrygaDuet.

    OdpowiedzUsuń
  7. najsmaczniejsze baranki?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zwróciłam uwagę na sztućce - fantastyczne... czy to też własna produkcja ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjecia, ale takich sztućców to ja jeszcze nie widziałam...
    przeeepiękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwe! Zwłaszcza koronkowe miseczki i jajka.

    OdpowiedzUsuń
  11. to gdzie jesteście, że taka pogoda?
    skąd masz koszyczki? gdzieś z bełchatowa? ja nie mogłam znaleźć takich ładnych dla bliźniaczek

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki kolor maja cale krzesla(material)? Sa przepiekne... Ciekawa tez jestem Szafy, jaki nowy efekt bedzie

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-