powrót do strony głównej / back to main page

Happy Birthday Vivi&Oli Blog :)


  • 19






Minął rok odkąd prowadzę bloga :)
Za mną ponad 100 wpisów i dziesiątki stylizacji, przede mną w planach własna linia i parę ciekawych projektów.
Ani trochę mi się to znudziło, wręcz przeciwnie. Ciągle chcę więcej i lepiej.
Tysiące pomysłów i propozycji.
Nigdy nie sądziłam że blog który z początku miał być odskocznia, zajęciem po miedzy kupką i zupką dzieci a moim życiem zawodowym,  stanie się tak ważna jego częścią. 

Znalazłam dla siebie taka przestrzeń w której mogę połączyć i realizować moje pasje.
Miejsc gdzie pasje i zainteresowania łącze z tym co dla mnie najważniejsze czyli moimi dziećmi.
Czuje się spełniona i szczęśliwa jak nigdy :)

Z okazji urodzin mojego bloga życzę Wam byście zawsze robiły to co naprawdę chcecie i nie rezygnowały z marzeń, pasji bo to one nadają sens życiu.

Often people attempt to live their lives backwards; they try to have more things, or more money, in order to do more of what they want, so they will be happier. The way it actually works is the reverse. You must first be who you really are, then do what you need to do, in order to have what you want. ~Margaret Young

Dziękuje przede wszystkim Babci Ali za wsparcie i poświęcenie, moim przyjaciołom J.A.P.Ł. że we mnie wierzyli i Wam moim czytelnikom że już rok ze mną jesteście.

Dziś zostawiam Was z krótkim przekrojem tego co się u nas pojawiło :)
I powiem że jestem dumna :)
Uwielbiam swojego bloga :P


 


























































 




































i na koniec jedno zdjęcie kolejnego wpisu :)
Do poniedziałku :)























19 komentarzy:

  1. Gratuluje wytrwania.Dzieciaczki duzo urosly.sa przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiamy i czekamy na kolejne ujmujące stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bliźniaczki z niedalekiego szczercowa życzą powodzenia w kolejnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zleciało ! Uwielbiam Was od samego początku ! Wszystkie stylizacje idealnie przemyślane ,wszystko super zgrane,sceneria,stroje,maluchy bombowe , bardziej perfekcyjnie już być nie może . Jestem zauroczona! pozdrawiam wraz z Oliwierkiem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje swietnego bloga i pomyslowych stylizacji.
    Czekam na wyprzedaz ubranek po Olivierze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam pytanie jeśli mogę to co robisz z ubrankami po dzieciach??moja ma 18mcy i mam chyba 7 kartonów..masakra

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje!i czekam na nowe notki dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tu jestem.Wybitny blog!Fenomenalne ubranka i jeszcze lepsze dzieci.Jestem wniebowzięta oglądając Twoje zdjęcia!!!
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zestawienie. Po roku od razu widać, jak się styl wyklarował, wszystko takie charakterystyczne, Twoje, piękne i klimatyczne. Najlepszego! I czekam na kolejny post. Oraz na Twoją markę na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbam was od zawsze! Lubie Ciebie( choć Cie nie znam) i kibicuje Ci, jesteś silną kobietą z pasjami:) Dzięki Wam zmienił się trochę styl ubierania mojego syna. Zdjęcia robisz cudne! Oby jak najdłużej. Mamafabiana

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! :) Dzieci nie mam, modą interesuję się średnio, ale na Twojego bloga zaglądam z czystą przyjemnością. Jest bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć nie każda stylizacja do mnie przemawia uważam ze blog jest świetny, dzięki Wam staram się inaczej ubierać moje dzieci, zmieniliście mój światopogląd. Dziękuję. Sylwia mama Lenki i Iwka.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobrze ze jestescie. do poniedziałku Oli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodziaki!Kocham małe dzieci,są takie urocze! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje... życzę kolejnych latek:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam was prawie od początku ale dopiero teraz po zdjęciach widzę jak bardzo dzieciaki urosły! Super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Serdecznie Katarzyno:)
    po raz kolejny zajrzałam na Pani Blog....i jestem
    to co Pani osiągnęła jest marzeniem tak wielu kobiet ... mam....
    widzę korzenie wyniesione z domu.... Mama wypielegnowała w Pani piekno prostoty...
    ta odzież, Maluszki:):) i cała sceneria.... dostrzegam Pani dotyk nie tylko w kadrze i stylizacji odzieży...
    zazdroszczę szczerze odwagi,wiary, motywacji i talentu :):)
    Pani Katarzyno życzę powodzenia w świecie mody nie tylko dziecięcej:)
    ma Pani talent i pasję i na pewno powód do dumy:):) trzymam kciuki i życzę dalszej owocnej samorealizacji

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam żadnych wątpliwości.
    Jest kilka blogów modowych dla dzieci,które odwiedzam i uwielbiam z róznych powodów,Wasz jest jednym z nich.
    Może dlatego,ze sama mam podobny gust i lubie podobną kolorystykę.Zachwyca mnie tu konsekwencja,to,że nic nie jest przypadkowe i chociaż wiem,że stylizacje dzieci to żmudna praca-one wyglądają trochę jak z poprzedniej epoki.
    Cudne!!! swoje zające też lubię ubierać w takim stylu.
    Bożena. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Coraz lepiej Pani łapie w migawce aparatu swoje dzieci. W pewnym momencie jest spory przeskok w jakości zdjęć, ciekawa jestem czyja to zasługa: doświadczenia czy weny :) Ciężko było przyzwyczaić bliźniaki do robienia fryzur? Jestem pod wrażeniem tych wszystkich warkoczy, licznych gumek, spinek, opasek ;) Im starsze dzieci tym fajniej je Pani ubiera. I siebie. Pozdrawiam, powodzenia. IwonaW

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-