powrót do strony głównej / back to main page

Changes


  • 7








Nadchodzi jesień, za chwile zima. Czas, który częściej będziemy spędzać w domu.
W tej chwili pokój dzieci jest bardziej "dzidziusiowy" KLIK a dzieci urosły i potrzebują zupełnie innej przestrzeni. Przede wszystkim każde z nich potrzebuje SWOJEGO miejsca, bo w tej chwili bitwy są o wszystko. 
Tak więc planuje małe, ale własne przestrzenie dla każdego z nich i "teren" wspólny :)
Będą szarości(bo wykonanie będzie ze starych drzwi od stodoły), biele(elementy shabby chic), mięty no i pewnie róże :P
Drewno surowe i takie ludwikowskie, naturalne lny, ale i tiule, miękkie światło... i miękkie niedźwiedzie... ceramika, kwiaty i stacja benzynowa... tak to widzę :)
Zmiany w pokoju dzieci planowałam już jakiś czas temu i pokazywałam Wam pewne inspitacje TU i TU
Teraz plany przenoszę w rzeczywistość. Dziś mam spotkanie ze stolarzem i dowiem się co z tych moich pomysłów jest wykonalne :)

Szykuje dla Was kolejny konkurs w którym sponsorem jest Jacadi Paris :)
Jak zdarzę pojawi się jeszcze w weekend :) 





























7 komentarzy:

  1. Oj doczekać się nie mogę jak będzie pokoik wyglądał,u nas jeszcze niestety nie ten etap,bo my wciąż w budowie .. ale mam nadzieję,że na początku przyszłego roku i u nas będzie urządzanie ;) u Was pewnie będzie pięknie !!! czekam więc ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny blog! Z wielka przyjemnością będę zaglądać.

    Trzymam kciuki za pomyślne metamorfozy pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy podob mi sie najbardziej.CB

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te pomysły z drewniany domkami w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  5. oj marzy mi sie ktorys z tych pokojikow dla mojej coreczki, lecz coz warunkow brak bo metraz za maly. Pomimo tego mysle intesywnie jak lajnie zagospodarowac tych kilka metrow ktore posiada. Czekam z niecierpliwoscia na odslone pokoju blizniakow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje,chociaz ja uwielbiam pokoj vivi i olka ,ktory teraz mają ;)jest bardzo klimatyczny ! pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. drzwi ze stodoły- oryginalnie, a nie obawia się Pani ze sprzątanie panią zamęczy, czy one będą takie surowe czy pomazane jakims lakierem, no i co z higieną pokój dzieci a stodoła????

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-