powrót do strony głównej / back to main page

MOTORETA


  • 4
Ta firma skradła moje serce rok temu. Kiedy pare miesięcy temu dostałam od nich lookbook na jesień zima  wiedziałam, że będzie hitem tego sezonu, ale nie sądziłam ze z dnia na dzień pojawi się w pl... Misslemonade nie zawiodło i w tym przypadku. Moje serce skradła sukienka ze zdjęć i płaszcze dla chłopców. Nie mogło zabraknąć swetra, który wygląda jak zbroja rycerska, bo Olek oprócz tego że jest spider-manem jest też bohaterskim rycerzem... wpływ starszych dzieci z przedszkola.... 
Inne modele MOTORETY znajdziecie TUTAJ i polecam je nosić już teraz, wczesną jesienią, tak by nie przykrywać i płaszczami czy swetrami. Kolekcja zamknięta jest w szarościach brązach i czerniach z akcentami fioletu i zgaszonej zieleni. Bardzo jesiennie i bardzo stylowo acz prosto. Zwyczajnie niezwyczajnie.













Vivienne : 

Sukienka / Dress - MOTORETA - KLICK 



Olivier :

Sweter / Jumper - MOTORETA - KLICK


Zobaczcie filmik promujący - TUTAJ 


Photos Sony a77

4 komentarze:

  1. Swietna stylizacja Olka .Ten miecz....... Rozumię ze Oli pełnił rolę obrońcy gdy Vivi zbierała wrzosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzieciaczki :)))
    Możemy wiedzieć skąd miecz Olka :) ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu gdzie Ty takie piękne wrzosowisko znalazłaś? Cudowne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka Vivi! Co za nasycenie koloru!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-