powrót do strony głównej / back to main page

3 of us


  • 1



Jesień w tym roku trochę mnie zawiodła....jak zaczęło robić się pięknie i kolorowo od liści zaraz spadała tona deszczu a z pięknych kolorowych dywanów robiło się błoto...

Marzenia o cudwonych jesiennych sesjach, które planowałam spełzły na niczym...

Na szczęście w jedno słoneczne popołudnie, parę tygodni temu moja mam zabrała aparat ( ja chciałam strzelić tylko telefonem zdjęcie butów na insta ) i tak z nieplanowanych zdjęć powstał ten wpis... i to jaki piękny i jesienny :) 



















Vivi : 

Coat and trousers - Monnalisa

Shoes - MAA - KLIK


Olivier : 


Coat - Zara

Sweater - Il Gufo 

Trousers - Monnalisa 

Shoes - MAA - KLIK


Mama

Coat - Zara 

Sweater - MaxMara

Trousers - Zara 

Shoes - MAA

1 komentarz:

Instagram

-

-

-